Sunday, April 24, 2011

::: teringin la sangat :::


Merata2 orang duk cita pasal benda alah ni
Iena yg tak pernah rasa pun tengok terliur2
tapi x berkesempatan tuk gi beli
Sampai teringin sangat2 nak rasa benda alah ni
mengalahkan orang ngandung...Ohh lambat lagi tuk tambah
yang no3 ye...hihi....
Akhirnya En Abg tersayang berjaya dipujuk tuk bawa Iena
ke tempat ni tuk beli benda alah ini..bukan En Abg
tak bagi tapi dia rasa x kena betui harga pada benda alah
yang secomel itu..yang wat lg dia tak heran sbb dia x makan..
Tak kira...nak gak...!!Jadi Sabtu petang En Abg bawa la daku
ke tempat itu setelah kami penat bersesak2 di Pureen Sale Gilo2@PJ




kesini la kami
HarrodS @ KLCC



Mesti dah leh agak apa yg Iena
belikan






TAARAAAA..............





MACAROONS
6Biji RM18
Iena beli 12Biji tuk bawak ke rumah mama
bg semua rasa





Sampai umah mama...
x sempat hidang lam pinggan..trus amik rasa skit2
semuanya...hmm..pada iena..ok la..x la sampai terasa2
tuk beli lg...x la sesedap mana kot pada tekak iena
mcm cookies biasa je..yg wat nak sgt tu sbb orang duk bercerita
kot dan lagi satu kalernya meriah sungguh...!!
kalau nak beli pun iena akan pilih coklat & lemon
yang len biasa2 je sbb manis sgt kot walaupun kita org
makan sambil minum teh O tawar...hihi


No comments: