Friday, May 20, 2011

kami pun digelar cikgu ker...??

Sebenarnya pagi tadi dah semangaat wat N3 ni...entah mcm mana leh hilang banyak part2 menarik yg iena crita...aduhaiii...frust sungguh..gamaknya dah malas nak coret panjang2...huhu.....


Pendekkan crita...iena trasa sgt dihargai bila ada parents dan anak2 ucapkan SELAMAT HARI GURU pada kami...x sangka kami pun digelar cikgu...ada seorang parents siap bg kek pada kami..katanya..."TRIMA KASIH JAGA ANAK2 KAMI DGN BAIK...KAMI TAHU ANAK KAMI MCM MANA...KAMI HARGAI SEGALA PENAT LELAH CIKGU2 KAT TASKA NI..." terharunya iena dgr pagi tu...Alhamdulillah....itu je mampu iena kata dlm hati..sesungguhnya...setiap anak2 yg kami jaga..kami jaga bagai anak sendiri...penuh kasih syg...ok trima kasih gak pada parents yg bg kad dan hadiah pada kami...suka sgt2....





No comments: