Saturday, April 7, 2012

apa yang penting......KERJASAMA.......!!

Hai semua....apa korang buat haru ni....??Ohh iena x plan nak kemana2 pun sebab malam tadi awal2 dah gitau en abg yang iena mahu KEMAS rumah....

So bangun je pagi2 en abg uruskan yg abg......iena plak uruskan zahra...dah setel kami agihkan keje...iena bersihkan dr ruang tamu sampai keluar...en abg plak dr dapur sampai luar blakang....mmg mengemas mencuci habis habisan lah...macam org nak masuk umah baru....hihi

Anak2 plak...dah bg makan kenyang2 pastu bukakkan kartun n sediakan air n kudap2 tuk dorang ok lah...masing2 x kacau mama tau pun papa.....iena siao pesan lagi kat dua bradik ni jgn gaduh2 dan buat sepah....hihi...masing2 mengiakan jer...bagusssss anak2 mama...

Itulah pentingnya kerjasamakan.....alhamdulillah...semua setel dan nampak beseri2 rumahku....hahahhaa....over....oklah...nak gi masak plak...daaa......

No comments: