Monday, November 5, 2012

Nak Adikkkk.....!!

Nak crita...sebab rasa crita paling menarik nak dikongsi...SERIUS....Iena mmg nak baby...Iena suka baby...En Abg cyg pun dah tanya2 sbb Zahra dah 2thn...tapi bila pikir keadaan masa czerkan Zahra tu sakit amat watkan Iena ngeri plak...dan beri alasan kononnya sian kat Zahra...masih manja dan kecik lagi...ceewaaahhhh.... Ada satu hari tu tiba2 Abg Uzma bagitau dia nak adik..laju jelah jawab..tuu Adik Zahra ada...hihihi....dia pun diam dan sambung main...daku buat2 tak paham....tapi malam tadi mmg terang dan jelas Abg Uzma bagitau..."Mama....Uzma nak baby...." terkedu juga daku....tiba2 Zahra plak menyampuk..."Mama...nak baby....baby..." amboi...ingat boleh main nak2 ker syg...hihihihi.... Pendekkan cerita....sabar ye anak2...kita tunggu baby Ummi...(adik iena yg no3 tgh pregnant 6bln....)kita bagi baby Ummi besar skit ye...hihihi....ok tak alasan iena...??tapi kalau dah tertulis rezeki Iena awal dari yg dijangka...Alhamdulillah...syukur dgn pemberiannya.... Pict dibawah sebagai pengubat rindu Iena waktu membesarkan mereka dulu....sekejap je dah besarkan anak2 ni...Uzma dah 4thn..Zahra dah 2thn....serius rindu sgt2 waktu mereka kecil tak tahu apa2 lagi...skang masing2 dah panjang akal...ada je benda nak buat...apa2 pun papa dan mama sayang Uzma & Zahra....

No comments: