Wednesday, June 24, 2009

mama KURUNG uzma....!!

Hahahahaa......mana leh mama KURUNG hero mama nih...cita dia mcm nih...antara ruang tamu dan dapur tgh2 tu kita orang pasang pagar...untuk elak anak2 terlepas ke dapur..

Yang hero iena ni lak...gatai2 tgh elok2 main tiba2 duk jerit panggil "ma..mama..." sbb tahu mama dia ada kat dapur...tgk2 hero mama da memanjat setgh jalan...hihi..macam comey je dia panjat gitu...apa lagi...laju jelah snap gambar dia...hahahaa....uzma...uzma.....makin lasak dia skang nih...

Setiap hari ada je benda baru yg akan Uzma buat...lagi satu uzma ni cepat blajar...apa yg besar2 wat uzma akan cuba buat..geleng kepala mama dibuatnya...




8 comments:

MaMaQaYPo FaMiLy said...

CUTE jer Uzma di balik PAGAR!!

p/s: CHEER UP yer!!

ct rahani said...

so sweets..

Nana said...

hehe comei je

AshAnas said...

cian uzma... nk tunjuk hero la tu... klu dia cpt blajar, kita la kena behave dpn dia kan...

mama uzma said...

mamaqaypo...nana...
tq2..cute mcm mama dia...

ct...
sweet sgt kan...

AshAnas...

mmg la kena berjaga skang...
semuanya nak memanjat je...

flower said...

alahai cute nye diaa...

Mysunshine Gift Shop said...

sudi-sudikan join mysunshine diaper cake giveaway @ www.mysunshine2u.blogspot.com

Anonymous said...

pandai uzma naik motor...tunggu tok ayah belikan scrambler boleh carry mama n papa round-round ye...