Wednesday, August 19, 2009

:: HERO KAMI ::


"Ya Allah...aku sentiasa berdoa & memohon padaMu agar anak yg ku kandungkan..lahirkan..susukan ini menjadi anak yg soleh & taat pada perintahMU..amin.."


setiap ibu/bapa pasti akan mendoakan yg terbaik tuk anak2 nya kan..didikan kita semua menjadikan anak2 kita anak yg soleh & solehah..insya'allah..amin..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Ok..saje nak cita perihal hero kami yg terkini..alhamdulillah..uzma da semakin sihat..syukur sgt2..agaknya uzma demam sbb nak makin besar&bijak kot..

gambar kat bawah ni..uzma tgh main gelongsor..papa uzma hanya pegang tuk elak uzma jatuh..tapi uzma yg tekan kaki&ringankan badan tuk dia gelongsor ke bawah..mcm x caye je kan..kita org pun terkejut....hihi...




Yang ni plak..gambar uzma tgh bermain ngan kawan2 di T.B.P....uzma ni suka berkawan ngan yg besar2..sbb tu kot uzma nampak matang..hmm...tul ker...??




Hahh ni yang paling panas...uzma nak jadi spider man gak nya...dia berjalan sambil pegang dinding...mula2 iena tgk pun terkejut tapi iena biarkan & bg semangat...biar uzma x rasa takut/gayat...agak2 nya uzma dah nak berjalankan...??ok lah tu...!!

No comments: