Tuesday, September 29, 2009

RAYA @ ALOR STAR

sesiapa yg baca N3 sebelum ni..
tahulah knp sambutan raya kami
kurang meriah..mcm mana pun alhamdulillah
kami sempat beraya di pagi raya pertama....
jadi gambar yg dipaparkan x byk...iena x dan nak
snap2 gambar lg..keadaan uzma x mengizinkan..

iena selembut habis pujuk uzma tuk pakaikan baju melayu&songkok..segakkan Muhammad Uzma..??


gambar kami bertiga...x banyak pun..huhu...baju iena lari tema skit sbb payah gila nak dapatkan sama warna...tapi tetap cantikkan..hahaha...jgn ada yg muntah hijau..keh3...



uzma bersama sepupu2 nya...uzma cucu yang paling kecil....




diantara ahli keluarga yg ada pagi tu...m.maf yg gambarnya tiada..tapi mmg x henti2 saudara mara dtg beraya umah MIL sbb mmg menjadi kebiasaan setiap tahun saudara mara akan berkumpul di umah MIL pada raya pertama..mmg meriah time tu..


bergambar kenangan bersama keluaga En Abg...dan kebetulan warna tema kami hampir sama ngan kakak sulung En Abg..cuma kami agak cair skit..hihi...

7 comments:

anamarza said...

Meriahnya dapat gambar sefamily...Cucu yg paling kecil mesti dpt perhatian lbh kn??? sama la cam Rifqi pun setakat ni cucu yg paling kecil...

neezareef said...

puas ati dpt gambo ramai2 camnie..bkn senang

** Perfect Love ** said...

mm nasib baik sempat gak uzma melaram dgn baju raya
comel sungguh hero tu.. hihi

mama uzma said...

anamarza :
hihi...
itulah..rezeki uzma..dia cucu yg
paling kecik...



neezareef :
hahahaa
mmg puas hati...raya je dpt
bergambar ramai2 nih..

mama uzma said...

** Perfect Love **
itulah...
alhamdulillah uzma ok pagi tu..
dapat la snap2 pic...
klu x..huhuhuu

~~@lyci@~~ said...

wahh, comei jer uzma pakai songkok.. bestkan dapat ambik gambar satu family...

adianiez AIDA said...

aida tak sempat snap gambo dgn adik-beradik & mak abah... sob sob... busy!