Sunday, October 18, 2009

Petang Ahad


apa KAMI buat petang Ahad..?
dek kerana mama uzma malas nak kuar
walaupun papa uzma ajak gi Taman Permainan kat Jelatik
jadi kami bwk uzma ke Taman TASKA TBP jee..
pandai x mama uzma...??
jgn JEMU ye layan gambar aksi uzma dibawah..hihi


Assalamualaikum..uzma datang ni..uzma masuk yee...

mula2 nak mesin rumput dulu..dah panjang nih...!!

alamak..sampai licin rumput..tinggal batu je uzma buat...oklah tuh..!!


ok papa..buat kuat2..biar uzma lambung tinggi

boring la papa...kita main permainan lain lak..,ok..!!


tingginya gelongsor nih..x mcm yg kat umah la papa...
Ohh...lihatlah dunia..uzma lg tinggi dari papa&mama....cantik langit nih



ok..last sebelum balik..naik buaian lak...
hayun kuat skit papa..baru ada angin...baru kering peluh uzma ni...


itulah dia ragam uzma..semua benda dia nak cuba..
walaupun pun kadang2 benda tu agak bahaya

6 comments:

Naz-Segalanya disini said...

wah wah..lepas bebas si uzma yek..mesti dia tak sabar nak besar kan

EIJAM'S FAMILY said...

biasa ler budak2.. skrg nie die tgh sibuk nak belajar buat tue dan ini.. huhu

mama uzma said...

Naz-Segalanya disini :

hahahaa...
tu blum leh jalan betui lg tuh
klu x terlbih2 lepas bebas lah dia..

uzma bukan x sabar nak besar kak tapi perasan dah besar..hihi

mama uzma said...

EIJAM'S FAMILY :

hihi..tu yg iena biarkan je..
klu jatuh ke apa..biar dia rasa sakit susah tuh...

zura said...

asal selekeh sgt baju dia tue???? cuba pakai kn cntik ckit

AshAnas said...

kdg2 kena biar anak cuba wlupun mbahayakan... kt kena pantau... lg kita ckp jangan, lagi dia nak kan... so, better kt pantau dia drpd dia main sndiri...
p/s: sm la kite ms kecik dulu... bl dh sakit br tahu, ooo, ini bahaya... hehe....