Wednesday, November 18, 2009

betul2 x leh tahan...



SUNGGUH.....!!
iena x penah mcm ni melainkan
masa iena berpantang..tgk la
gambar kat bwh

(abaikan stokin ala2 itu...)

dua tiga hari ni sejuk dia
lain mcm skit..iena mmg dah biasa
ngan keadaan sejuk tp sejuk angin
hujan ni menyusuk2 ke tulang..
semacam..x penah2 tido pakai sweater
iena pakai sweater...
dan mlm ni iena berstokin plak,mlm
ni betul2 x tahan sejuk dia..
korang terasa x mcm iena rasa...??

9 comments:

MommyDania said...

sejuk ke? kitorg tido biasa je..

mama uzma said...

Mommy Nia :

ishh kak..
mmg sejukkkkk.....

klu akak mmg x kot sbb akak
tgh berbadan dua..hihi

anamarza said...

saya mmg pakai stoking mlm2, sejuk duk kat kampung terutama musim hujan camni lg la bertambah2 sejuknya....

Manjakusayang said...

memang sejuk ler Iena. Dah seminggu nie, tido boleh merengkuk cam udang! Yg peliknya Husna ok jer tido pakai kipas! Siap peluh@ lagi..

mamanoa said...

iena...mcm tgh berpantang jer..ahaks!!!

mama uzma said...

anamarza :

Ohh ye ke...selesa ke wak..??
mcm iena x selesa la..rasa rimas..
hihi..ni pun sbb dah x tahan sgt lah sejuknya..tu yg pakai gak tuh..

mama uzma said...

Manja :

keh3...
sama la cara tido kita...
sejuk sgt kan..gitu la gayanya..

hmm mcm en abg iena pun dia rilex je..pelikkan..

mama uzma said...

mamanoa :

itulah pasaikan...
x la ingat saat berpantang..
terseksa woo...

Intan said...

Setuju ngan iena, mmg lately nie sejukkkkk sgt...best best intan mmg suka sejuk2 nie :D