Sunday, January 17, 2010

Rindu la syg

Pagi Sabtu tgh lepak sebelum mulakan operasi mengemas,En Abg bersuara.. "RINDU LA SAYANG...." "HAHH..RINDU...??" "RINDU NGAN MASAKAN ANJE.." "HAHAHAA....NANTI2 ANJE MASAK YE SYG..."


Alahai...kesiannya la En Abg ku...sampai RINDU2 ngan masakan isteri dia nih..huhu nampak sgt yg daku jarang masak dirumah..bukan apa,kerja rutinku yg membuatkan aku x sempat nak memasak dirumah..iena balik umah pun paling lewat kul8(tunggu anak2 habis balik..)baru iena balik..klu iena balik awal kesian plak pada pengasuh..


Tapi hari ni(ahad) mcm bersemangat nak masak semula tuk En Abg..jadi malamnya kami ke K4 beli barang basah tuk dimasak esok dan hari2 seterusnya..tapi frust skit sbb banyak barang yg x de...tak pelah nanti ajak En Abg shopping kat Jusco plak..sampai bila tahan nak memasak je tu tak tahulah nak jawab..hihi....

4 comments:

** Perfect Love ** said...

selamat memasak untuk minggu ini ;-)

saya pun masak ikut mood. sbb duduk ebrtiga.. bila masak kdg2 tak habis makan. tu yg spoil ..

Ena Qalinsya said...

lahaiii romantiknye ihiks...
masak best2 ye yang ahaksss

mariaariffbaby said...

=D

saya pun macamm tuh
tang rajin...mmg teramatb rajin nak masakkan

btw, misti awak masak sedap kan..
tuh yang sampai mr hubby windu nak awak masak

happy masak!

Naff said...

Alahai....sabar jak la ye..