Monday, March 15, 2010

berbaloi sangat2

Pagi Ahad En Abg dah ajak gi Tesco..dia kata nak borong susu uzma..sbb seingat kt org masa balik Kedah,gi la beli susu uzma kat Tesco Mergong..Aikk murah la plak..selalunya susu Isomil Plus Eye Q Advance setin 900g RM54.90 jadi murah RM3..susu Isomil ni mmg x penah turun harga..lagi naik harga adalah..jadi walaupun murah skit..semestinya la kita nak beli kat tempat yg murahkan..uzma ni plak walaupun banyak makan..susu pun kuat jugak..satu tin ni tahan seminggu je..jadi bayangkan la...hihihii...


Sampai je Tesco...kami pun pusing2 la bahagian susu..tapi sedih sangat sbb x de stok tuk susu Isomil...alahai..x de rezeki kami hari tuh..dah jalan2 kat Tesco..En Abg ajak beli kat K4 je...dalam kreta uzma dah tido..mana taknya..bangun awal sgt..ingat nak gi school kot..di K4 kami terkejut sgt bila tgk harga susu uzma jatuh banyak sgt..dari RM54.90 jatuh RM48.90....Ya Allah..rupanya rezeki kami di sini...sedangkan kami dah lama x jejakkan kaki di K4...semua tu dah tertuliskan..jadi iena trus tanya sampai bila harga susu ni semurah ni..akak tu cakap sampai 28hb...jadi pada sape2 yg minum susu mcm uzma leh la borong di K4 Wangsa Maju...hihihii

1 comment:

Ummi Eisya said...

beli susu ni memang kena cari tempat yang murahkan..bila dah jumpa mesti wat stok punya..hihii