Thursday, March 11, 2010

terINGINnya....

apa la yg iena teringin sgt tu kan..hihihii....setakat ni iena x de la teringin apa2 lg..masa ngandungkan uzma pun alhamdulillah ok je...tapi td ada la kwn sek iena ni tag kat FB gambar genting...huwaa...sememangnya iena dah lama nak gi Genting memandangkan berkurun lama x jejak kaki ke situ...ada gak dolu2 ajak en abg gi..tapi dia kata uzma kecik lg...masa tu lak uzma senang kena semput..jadi x kisah la sgt demi kesihatan anak..tapi kali ni...hmm ok x en abg klu kita pergi...??(arap2 dia baca la rintihan ku ini...huhu..)


ini termasuk dlm ketogeri teringin mengidam tu ker...??

5 comments:

Marsha said...

Wak..yg tu kategori mengidam gak tp lebih kpd teringin...hehehe. Xde la wak..kte gurau je...hehehe. Ok gak tu wak nak tukar2 angin...tp kalu g sn xleh nak main la wak...sy pernah g Genting ms pregnantkan anith 6 bulan +++....kalu ikut semua xleh main tp sy main gak indoor...roller coaster & Bump car....hehehe.

mama uzma said...

Marsha :

itu lah..tukar angin n tempat kan..hihihii...
wahh kira brani gak la nak main2 masa awk tgh pregnant...hihihii

Manjakusayang said...

Iena...kira mengidam ler kot! Kalo gi time birthday dapat free... best tak yah bayo...masuk jer... hehehehe

Marsha said...

Tu la iena..takut gak..tp ok je sbb kita just duduk je kan...tp ingat2 balik xnak main dah...takut...huhuhu.

mariaariffbaby said...

=D

bestnya ngidam macam tuh
kita sekarang lepak sangat ngandung kali ni..

makan pun just leh masuk telur and ikan grng