Tuesday, March 9, 2010

bercuti di Ilham P.D

Tujuan kami bercuti ke P.D nak bawak adik lelaki kami yg tgh bercuti...dia akan balik ke Pendang,Kedah malam Ahad...kami pun satu kluarga bwk la dia bercuti..kami turut bawak cikgu2 taska..memeriahkan lg cuti kali ni..


Uzma pun suka sgt sampai lupa diri..dah masuk kolam dah x nak naik dah...nasib baik ramai yg melayan dia..hihi...yg mama uzma pun sama naik lupa diri..lupa ada baby dlm perut..hihihii..sampai terdengar sora en abg... "syggg...ingat skit baby dlm perut.."
oppss terlebih sudah daku ni...tang pantai plak..uzma x bape suka..agaknya dia tgk laut tuh luas seluasnya...ngan bunyi ombak lg..tu dia mcm cuak kot..hihi..x kisah la janji kami semua happy kat sana...


jadi layan jelah ekk gambar2 yg ada dibawah...banyak lg sebenarnya..tapi yg ni jelah..x larat OooOOOo....hihi













2 comments:

Softtouch [Hanim] said...

bestnya pg bercuti2 iena...tembamnya uzma..dah nmpak besar dah dia..xlama lg dah jd abang...

Marsha said...

Wah bestnyer wak g PD..banyak xtvt lak tu....best...best...(^_^)