Tuesday, April 27, 2010

KAWEN lagi SATU....??!!!

sapo yg nak kawen lagi satu...??
En Abg ku...Huwaa...nauzubillah....
minta simpang...!!!


Orang kata mimpi tuh maianan tidokan...tp klu terbawak2 duk pikir2 bahaya gak...sebenarnya ada satu malam tuh iena mimpi ngan En Abg ada pompuan lain..mmg nampak loving couple sgt...(mimpi tuh mmg real..)iena mmg tersentap bila dia kenalkan pompuan tuh pada iena...dan berhasrat nak kawen lg...beria2 ia nangis minta dia tinggalkan pompuan tuh tp dr riak gaya dia..dia betui2 sygkan pompuan tuh..isteri mana yg x sedihkan...bila ada pompuan lain berjaya tambat hati suami kita..dlm tgh nangis2 tu..ada suara dak kecil nangis...huhuhuu...rupanya uzma nangis nak susu...time sedar tuh mmg ada la air mata ngalir2 dr mata iena...mengucap panjang iena dan trus berdoa agar semua tuh x blaku..time tuh iena rasa nak nangis lagi dan peluk En Abg...(tapi x buat pun..hehe...)


Esok paginya iena trus cerita kat En Abg...dia hanya tersyum manis...geramnya rasa..dan sebelum dia gi kerja sempat dia berpesan.."jangan pikir bukan2..hidup bee untuk anje dan anak2 kita...bee syg kluarga kita..." Alhamdulillah..iena lega trus dgr kata2 En Abg...dan sentiasa berdoa agar KAMI sekeluarga trus BAHAGIA...Amin..

6 comments:

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

wah romantiknyer ayat tu...hu....hu...mesti terharu kan..

mama uzma said...

mama_aqish :

en abg x la romantik pun tp bila sesekali dpt dgr mcm ni..terharu sesgt..hehehe

Marsha said...

Insyaallah wak....kte doakan wak bahagia selalu...sweet en abg awk ckp cmtu..hehe.

p/s: wak, amik award kat blog kte ye..:)

mama uzma said...

marsha :

Insyaallah..amin...
tq wak...

zue @ annaleeya said...

hish... jgn slalu pk mende bkan2 tau... tak elok utk ibu peknen cam ina tuh...

AshAnas said...

hehe, iena... shira pun kekadang ade gak dpt mimpi cmtu... mainan syaitan semuanya...