Wednesday, April 20, 2011

saya bukan pemalas.............!!






Nampak tak gambar kat atas tu
rasa2 jari sape....?


Ya betuiiii
mmh jari jemari iena
gambar tu x bape jelas..x tau nape..
tp klu ikut betui2..blah luar
tu mmg kering merah2 cam terbakar dan
blah dalam tu kering sgt2 sampai terkoyak
ke isi....ho ho ho mmg sakit gilo
pedih klu kena sabun atau minyak telon semasa
sapu pada badan anak2...


Nak tau nape jadi gitu...??
hmmm malas nak gitau nnti kata ngengada
tapi itu lah hakikatnya...
sebab terlalu rajin didapur...hahaha
sungguh kulit iena alah ngan sabun cuci
klu setakat 2-3 kali seminggu ok lg tapi
kalau hari2 seminggu gini lah jadinya
mmg byk klu kena lagi2 kat celah2 tu..
gamaknya pasni klu x nak dikata pemalas kena
la pakai sarung tangan semasa mencuci..tapi kat semua
umah ke ada benda alah tu...urmm kang kata poyo
lak duk bawak kehulur hilir...mulut org..iya dak..??
yang penting saya bukan PEMALAS.....!!klu PEMALAS
umah saya ni dah TUNGGANG LANGGANG x berKEMAS....!!

2 comments:

Ummi Eisya&Amani said...

ada member kita dulu pun alah ngan sabun2 ni..dia guna gloves je..sakitkan bila kering tu..

n3: Pandangan korang??? Siapa dia?? Horror Time..

genny da bomb said...

cuba beli sabun pencuci pinggan cosway..tangan saya pun alah serbuk pencuci suka ngelupas..tp cosway nye ok jah..yang liquid botol ijau..